טיסה במסוק מעל מצפה רמון

השמיים התכולים של ישראל מספקים לנו נוף עוצר נשימה, כאשר אנחנו ממריאים מעלה. אחד האזורים היפים ביותר לצפות עליו דרך חלונות המסוק הוא אזור מצפה רמון. הנגב במבט הציפור הוא צבעוני, עשיר במרקמים וטקסטורות. הוא נצבע בכל שעה ביום בצבע אחר. טיסה במסוק מעל מצפה רמון חושפת לנו את קסמי המכתשים, את הגבעות והודאיות ואת הנוף הרחב ומעורר ההשראה של המדבר הישראלי.

למה דווקא במסוק?
הטיסה מעל שמי הארץ היא תמיד אירוע מרגש. ההמראה אל שמי ישראל, הנסיעה האישית והשקטה אל הנופים המבוקשים, החוויה המשפחתית או הקבוצתית שנוצרת בטיסה כזו, כל אלו יוצרים קסם אמיתי. מסוק הוא כלי טיס אחר, הוא חזק יותר, עוצמתי יותר ומהיר יותר. הוא מספק לנו הזדמנות להכיר עוד כלי טיס שבדרך כלל אנחנו פוגשים רק בבסיסי צה"ל ביום העצמאות או מעלינו בשמיים.
זו הרפתקה ייחודית שמתאימה לנסיעה עם איש עסקים שמגיע ארצה לביקור עסקי ורוצים להראות לו קצת מנופי הארץ, כפעילות זוגית רומנטית במיוחד או לקבוצה קטנה. גם משפחות שרוצות לעבור חוויה מיוחדת, לכבוד חגיגת בר או בת מצווה, יום נישואין, יום הולדת או כל חגיגה אחרת יכולות להנות מהחוויה של טיסה במסוק מעל מצפה רמון ומגוון יעדים נוספים.

הקסם הבלתי מעורער של המצפה
מצפה רמון הוא אחד המקומות הכי יפים בארץ. הוא נמצא ליד המכתש הקטן והגדול. איזור שופע אפשרויות לטיולים, נופים תנ"כים עוצמתיים והרבה קסם. בכל שעה ביום משתנה הנוף. בבוקר השמש מגיעה ממזרח וצובעת את ההרים והודאיות בגווני כתום חזקים, בערב הכל נעשה קסום יותר והשמיים הבהירים מתכסים באדום, סגול, צהוב וורוד, כך גם הנופים שמתחת.
הטיסה במסוק מעל מצפה רמון מספקת לנו הזדמנות לראות את כל הקסם הזה קורם עור וגידים ולהכיר את האזור כולו ממבט הציפור, הכרות שלא נוכל לעשות בשום דרך אחרת.

איך זה קורה?
הזמנת טיסה במסוק מעל מצפה רמון נעשית על ידי פניה לחברות תעופה פרטיות המתמחות בטיסות מסוק. חשוב לבחור בחברה מוכרת, בעלת מוניטין טוב שיכולה להציע לכם טיסה בזמנים ובשעות שמתאימות לכם. בנוסף, חשוב להסביר במהלך ההזמנה מהי מטרת הטיסה ובודאי תישאלו לגבי הנושא.
זאת משום שחברות שונות מציעות חבילות אטרקטיביות בהתאם לסוג האירוע שבגללו החלטתם לצאת למסע. כך למשל אפשר לשלב נחיתה במצפה רמון ותצפית על הנוף, נסיעה לים המלח ובילוי במלון או כל דבר אחר שחשבתם עליו, בתיאום עם חברת התעופה.
טיסה במסוק מעל מצפה רמון יכולה להיערך בכל שעה שתרצו, בתיאום מראש עם חברת התעופה. מומלץ במיוחד להגיע בשעות הבוקר המוקדמות לפני הזריחה או לחילופין בשעת השקיעה, אז המראה שנשקף מהמסוק הוא באמת עוצר נשימה.

איך בוחרים חברת תעופה?
חשוב לבחור חברת תעופה שמציעה טיסה במסוק מעל מצפה רמון בכלי טיס טוב ומטופל היטב, לפי כל התקנים והנהלים. בנוסף, חשוב לבחור בחברה שיש לה טייסים מנוסים ומקצועיים. כדאי לבדוק לפני שמזמינים את הטיסה את כל הפרטים – ממחיר דרך נהלי ביטול ועד לאחריות וביטוח.
טיסה במסוק מעל מצפה רמון היא חוויה קסומה, שכדאי לעבור אותה לפחות פעם אחת בחיים. אחר כך אנחנו בטוחים שכבר תתמכרו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *