טיסה במסוק כמתנת יום הולדת

יום הולדת יש רק פעם בשנה, אבל ישנם ימי הולדת מיוחדים שדורשים משהו שלא עשיתם קודם. חוויה ראשונית ועוצמתית, שאומרת למי שאתם אוהבים שאתם מאחלים לו את כל הדברים הכי טובים שיש או חוויה שהיא לגמרי לעצמכם. משהו שאתם חולקים עם האהובים עליהם ביום המיוחד לכם. טיסה במסוק כמתנת יום הולדת היא אחת החוויות הכי מיוחדות שתעברו בחיים, או שיקירכם יעברו.

מה סוד הקסם מאחורי הטיסה במסוק?
בין כל שלל האטרקציות שמוצעות לימי הולדת, למה דווקא לבחור טיסה במסוק כמתנת יום הולדת ליקירכם? התשובה לכך היא ברורה. זו חוויה שלא עוברים כל יום. טיסה במסוק חושפת את הנוף של ישראל בדרך קצת שונה מכל טיסה אחרת.
זוהי טיסה פתוחה בכלי טיס שמציע נוף כמעט מכל הכיוונים, עוצמה ותהליך שבו מרגישים את כל חלקי המסוק. אנחנו שומעים את הפרופלור שמסתובב, את המנועים הכבדים ואת הרוח שמלטפת מבחוץ, אנחנו חשופים לנוף ומרגישים מחוברים אליו, כמעט בלי חיץ.
זו יכולה להיות מתנה מושלמת עבור מי שמאוהב בעולם הטיסה ושתמיד חלם להתנסות בטיסה במסוק. זו יכולה להיות פעילות משפחתית ליום הולדת לילדים, חגיגת בר או בת מצווה מיוחדת או טיסה במסוק כמתנת יום הולדת רומנטית לבן או בת הזוג.

איך וממי מזמינים טיסה במסוק?
חברת תעופה פרטית מתמחה היא הכתובת שלכם בכל הקשור לטיסות במסוק. בדרך כלל מדובר במסוק קל שעליו אפשר להטיס בין 2-9 אנשים, בהתאם לדגם ולסוג המסוק. הטיסות נערכות בכל חלקי הארץ, אך לרוב ההמראה נעשית ממרכז הארץ – משדה התעופה בהרצליה או שדה התעופה שדה דב.
כדי להזמין את המתנה הזו, צריך ליצור קשר עם חברת התעופה זמן מה מראש ולקבוע את התאריך והזמנים. לרוב הטיסה אורכת כשעה קלה, אך ניתן להזמין את הפעילות לזמן רב יותר ולשלב בתוכה עצירה במקומות מסוימים.
כך למשל אפשר לטוס ביום ההולדת עם בן או בת הזוג לים המלח ולהנות מעצירה באחד המלונות, פינוק בספא, ארוחה וחזרה למרכז הארץ במסוק. בנוסף אפשר להזמין טיסה במסוק כמתנת יום הולדת ליעדים כמו מצפה רמון, הר מירון, ירושלים ואחרים.

חגיגת יום הולדת לילדים שלא תישכח לעולם
אם יש לכם ילדים שאוהבים ומסתקרנים מעולם הטיס, זוהי החוויה שהם ינצרו זמן רב. טיסה במסוק כמתנת יום הולדת עבור ילד או ילדה שאוהבים מסוקים ומטוסים היא הזדמנות ללמד אותם על התחום יותר מקרוב, להפגיש אותם עם כלי טיס אמיתי, עם טיס ואנשי צוות אמיתיים ולהראות להם את קסם התעופה הכי מקרוב שאפשר.
הטיסה החווייתית מאפשרת לילדים ללמוד קצת על עולם הטיס אך גם מקרבת אותם לנופי הארץ. מהמסוק אפשר לראות את הבית, את בית הספר, את בריכת השחיה הציבורית, את חוף הים האהוב ואת האתרים ההיסטוריים והיפים בישראל.
הפעילות הזו הופכת לא רק לחוויה מהנה ובלתי נשכחת, זו גם פעילות מחנכת ומלמדת שהילדים לא עוברים בכל יום. זו יום הולדת בלתי נשכחת.
טיסה במסוק כמתנת יום הולדת מתאימה למבוגרים ולילדים כאחד. כדי להנות מהתענוג כדאי ליצור קשר עם חברת התעופה זמן מה לפני חגיגת יום ההולדת.