טיסה במסוק בשמי הארץ לזוג

דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: זמן שקיעה, אתם מובילים זה את זו או זו את זה אל המכונית, קושרים אחד לשני את העיניים (לא לנהג בבקשה!) ונוסעים אל עבר הפתעה שרק אחד מכם יודע במה היא עוסקת. מגיעים לשדה התעופה או למנחת, פוקחים ביחד את העיניים ומגלים הפתעה רומנטית במיוחד – טיסה במסוק בשמי הארץ לזוג.
כשאתם ממריאים מעלה בתוך המסוק, אתם מגלים נוף מיוחד במינו, ישראל בעת שקיעה. זהו קסם שיש בו המון רומנטיקה, חוויה שמחברת ומגבשת והזדמנות להגיד אחד לשני את כל מה שאתם מרגישים. זה בדיוק המקום שבו מתרחשות הצעות נישואין מרגשות או חוגגים יום הולדת חגיגי למי שאוהבים.

מתחתנים? כך תגיעו לחופה בשיא הסטייל
לצד הרפתקאות זוגיות רומנטיות בימים רגילים כאלו ואחרים, אפשר להזמין טיסה במסוק בשמי הארץ לזוג ביום החתונה. זוהי הכניסה הגרנדיוזית והמפוארת ביותר אל תוך מתחם החתונה שלכם, והיא מביאה אתכם אליו בלי להמתין בפקקים ותוך תחושה של כוכבים לכל דבר.
הכניסה לחופה תהיה מרגשת, עוצמתית ותפתיע את האורחים שלכם. המסוק יאסוף אתכם אחרי ההכנות והמפגש המרגש בסלון הכלות, אחרי הצילומים החגיגיים שמלווים כל ערב חתונה תעלו על המסוק ותמריאו בעת שקיעה אל המקום שבו תהפכו לבעל ואישה.
אחרי טיסה במסוק בשמי הארץ לזוג הנרגש תגיעו אל מתחם החתונה ותוכלו לבצע כניסה מהאגדות, כשהמסוק ינחת באזור מתאים בסביבת המתחם ומשם תוכלו להיכנס ולחבק את כל האורחים שהגיעו לשמוח בשמחתכם.

היא חוגגת יום הולדת? זו הדרך לחגוג בענק
אם אתה רוצה להפתיע אותה לכבוד יום ההולדת וליצור ערב שהוא כולו רומנטי וקסום, טיסה במסוק בשמי הארץ היא בחירה מושלמת. כמו שכבר תיארנו, אפשר לשכור את המסוק לשעות השקיעה, השעות הכי רומנטיות של היום, לקחת אתכם בקבוק יין חגיגי או כיבוד קל ולצאת אל העננים, לראות ביחד את השקיעה, לטוס מעל המקומות הכי יפים בארץ ולנחות במקום שבו מתחשק.
חברות תעופה מתמחות מציעות נסיעה בהתאמה אישית במסוק, המותאמת למספר אנשים בין 3-9 בדרך כלל. לצד הטיסה עצמה אפשר לשלב עצירה במקום מסוים, ארוחה במסעדה, פיקניק, אטרקציה מסוימת או כל דבר אחר שתרצו, הכל בתיאום מראש עם חברת התעופה ולפי ההגבלות.

איך זה עובד?
אז איך מזמינים טיסה במסוק בשמי הארץ לזוג שמתחתן או פשוט רוצה להנות מדייט זוגי מהחלומות? חברות תעופה רבות מציעות חבילות בהתאמה אישית. חשוב לבדוק לפני את הדברים הבאים:

  • מה כלול בכל חבילה?
  • מאיפה מתחילה הפעילות?
  • כמה אנשים מאכלס כל מסוק? האם יש הגבלה?
  • האם מדובר בחברה אמינה ובטייסים מקצועיים?
  • האם ניתן להוסיף תוספות מיוחדות – כמו עצירה באטרקציה או מסעדה מסוימת?
  • האם ניתן להחליט על שעות הטיסה מראש?

לפני שאתם בוחרים טיסה במסוק בשמי הארץ לזוג חשוב מאד לשאול את כל השאלות, לברר ולקבל הצעת מחיר מסודרת, לבדוק האם ניתן לבצע התאמה אישית לצרכיכם ולוודא בכל הזהירות שמדובר בחברה אמינה ומקצועית.