טיסה במסוק מעל ים המלח

אזור ים המלח הוא אחד האזורים היפים ביותר בארץ. הוא מחבר בין הרים ומדבר ובין כחול המים המלוחים. הוא משתנה במהלך שעות היום לפי כיוון השמש ובערב הופך לצבעוני במיוחד כשההרים נצבעים בכל צבעי השקיעה. טיסה במסוק מעל ים המלח, אטרקציה מדהימה שמוצעת על ידי חברות תעופה מתמחות, מאפשרת להנות מכל הקסם הזה וליצור חוויה שלא תישכח לזמן רב.

בין אקשן ונופים רגועים
שמענו לא מעט על טיסות בשמי הארץ, שנערכות בדרך כלל במטוסים קלים. טיסה במסוק מעל שמי הארץ ומעל כל יעד אחר המוצע על ידי חברת התעופה, מספקת חוויה קצת אחרת. המסוק שאנחנו מכירים קצת פחות הוא אנרגטי יותר, חשוף יותר לנופים, פתוח יותר וגם מהיר יותר. אנחנו יכולים לראות ממנו נופים רחבים ולהנות ממבט על שאין באף כלי טיס אחר.
גם כאשר הטיסה מתבצעת במסוק כדי לזרז את זמני הטיסה, להגיע לפגישת עסקים או כנס או לצרכי תיעוד וצילום, מדובר בחווית טיסה ייחודית ושונה.

פעילות מושלמת לאירועים חגיגיים
טיסה במסוק מעל ים המלח היא הזדמנות לחגוג. בין אם מדובר בפעילות לכבוד יום הולדת או חגיגת יום נישואין, הצעת נישואין חגיגית במיוחד, פעילות למסיבת רווקים או רווקות, טיסה משפחתית או קבוצתית, זו אחת החוויות המרגשות ביותר שאפשר לעבור.
ההמראה ממרכז הארץ לכיוון ים המלח חושפת את כל הנופים האהובים שאנחנו מכירים, את הכבישים המפותלים והשדות, את הבתים הקטנים והגבוהים ואת כל מה שישראלי בעינינו. כשאנחנו מגיעים לאזור ים המלח אנחנו מגלים משהו אחר. חיבור מיוחד עם הטבע הגולמי והפראי כל כך של האזור.
אין דבר זהה בין טיול רגלי באזור ים המלח ובין טיסה במסוק מעל הים, זוהי חוויה מרגשת ומלאה באדרנלין שמתאימה כפעילות לכל חגיגה.
את הפעילות אפשר לשלב עם נחיתה באזור המלונות של ים המלח ויום כיף באחד המלונות. אחרי שנבלה בספא, נתפנק בארוחה או נטייל קצת באזור נוכל לעלות בחזרה אל המסוק ולהנות מטיסה מהירה חזרה הביתה.

חוויה ישראלית לאירוח אנשי עסקים
אנשי עסקים שמגיעים מעבר לים לביקור בדרך כלל מתארחים אצל חברות וארגונים שאיתם הם עורכים שיתופי פעולה. מנהלי רווחה ואירוח בחברות אלו מחפשים לא פעם פעילויות מעניינות שישתלבו באירוח. טיסה במסוק מעל ים המלח היא בדיוק הפעילות הזו. הזדמנות להציג בפני איש עסקים שמגיע מארץ אחרת את היופי והעוצמה של האזור, להראות לו מקום שיש לו ערך עולמי – המקום הנמוך ביותר בעולם ולאפשר לו להנות מחוויה מתומצתת ומהירה.
לצד האפשרות להפוך את הטיסה לחוויה תיירותית, היא יכולה להיות פרקטית לחלוטין. חברות התעופה מציעות טיסה במסוק מעל ים המלח ואזורים אחרים לפגישות עסקים, כנסים במלונות, יום פגישות באזור וכדומה.
טיסה במסוק מעל שמי ים המלח היא חוויה בלתי נשכחת בין אם מדובר בהרפתקה זוגית, בפעילות קבוצתית או בנסיעה עסקית. חברת תעופה מתמחה תוכל לספק לכם את כל המידע לגבי הזמנת הטיסה.